هیئت زوّارالحسین علیهم السلام

هیئت زوّارالحسین علیهم السلام

معرفی فعالیتهای هیئت زوّارالحسین(ع)
هیئت زوّارالحسین علیهم السلام

هیئت زوّارالحسین علیهم السلام

معرفی فعالیتهای هیئت زوّارالحسین(ع)

برگزاری مراسم دهه دوم محرم 1401 هیئت زوارالحسین در حسینیه شهیددولت آبادی

سخنرانی استاد گلیان در مراسم دهه دوم محرم1401 هیئت زوارالحسین در حسینیه شهیددولت آبادی

مراسم دهه دوم محرم 1401 هیئت زوارالحسین علیه السلام به مدت دوشب در حسینیه شهیددولت آبادی برگزار گردید.

جمعه مورخه 1401/5/22 مصادف با چهاردهم محرم 1444 هجری قمری دومین شب از دو شب مراسم دهه دوم محرم 1401 هیئت زوارالحسین علیه السلام در حسینیه شهیددولت آبادی با سخنرانی استاد گلیان آغاز گردید.

در ادامه شب دوم مراسم ، ذاکرین اهل بیت علیه السلام حاج یوسف محسنی و کربلائی سیدجعفر سید صالحی و کربلائی سید رضا جلینی به ایراد ذکر مصیبت و نوحه خوانی پرداخته و جوانان هیئت زوارالحسین علیه السلام نیز با سینه زنی به این محفل فضای معنوی بخشیدند.

سینه زنی و عزاداری جوانان در مراسم دهه دوم محرم1401 هیئت زوارالحسین درحسینیه شهیددولت آبادی 

ادامه مطلب ...

برگزاری جشن عید غدیر 1401 توسط هیئت زوارالحسین(ع)در حسینیه شهیددولت آبادی

مولودی خوانی حاج یوسف محسنی

جشن عید غدیر توسط جوانان هیئت زوارالحسین علیه السلام همراه مولودی خوانی در حسینیه شهید دولت آبادی برگزار گردید.

به همت خادمین هیئت زوارالحسین علیه السلام دوشنبه مورخه 1401/4/27 مصادف با عید سعید غدیر مراسم مولودی خوانی و جشن عید بزرگ غدیر در محل حسینیه شهیددولت آبادی(محل دائمی برگزاری جلسات و مراسم های هیئت زوارالحسین) برگزار گردید.

مراسم جشن عید غدیر هیئت زورالحسین علیه السلام با سخنرانی استاد گلیان آغاز گردید و سپس ذاکرین اهل بیت علیه السلام : حاج یوسف محسنی و کربلائی حمیدرضا جلینی و طاها داودی به ایراد مرثیه سرائی و مولودی خوانی پرداخته و مستمعین در محفلی شاد و معنوی این عید بزرگ شیعیان را جشن گرفتند.

خادمین هیئت زوارالحسین علیه السلام به غیر از مراسم هفتگی و مناسبتی هیئت، در اعیاد مختلف مذهبی و ملی به برپائی جشن و مراسم مولودی خوانی مبادرت ورزیده و محفلی شاد را در اینگونه اعیاد برای مستمعین برپا میکنند.   ادامه مطلب ...

آماده سازی حسینیه شهیددولت آبادی توسط خادمین هیئت زوارالحسین (ع)

بازسازی حسینیه شهیددولت آبادی توسط خادمین هیئت زوارالحسین

آماده سازی حسینیه شهیددولت آبادی توسط خادمین هیئت زوارالحسین(ع)

حسینیه شهید دولت آبادی توسط خادمین هیئت زوارالحسین علیه السلام با تعویض سیاه و پارچه نوشت ها و تعمیراتی همچون سیستم سرمایشی به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسم های هفتگی و در آستانه محرم 1401 آماده سازی شد.

خادمین هیئت زوارالحسین علیه السلام هر ساله در آستانه محرم بنا بر نیاز اقدام به بازسازی و انجام تغییراتی در حسینیه شهید دولت آبادی(محل برگزاری دائم مراسم و جلسات هفتگی هیئت زوارالحسین علیه السلام) می کنند.  ادامه مطلب ...